• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77152
+
-

5 قلوهای اراکی  صاحب مسکن می‌شوند

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: خانواده 5 قلوهای اراک به‌ زودی در قالب اقدامات حمایتی صاحب یک واحد مسکونی دوخوابه می‌شوند.

«زهرا امینی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در راستای حمایت از خانواده 5 قلوها در اراک، با هماهنگی و پیگیری‌های بهزیستی استان مرکزی و همکاری مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان در آینده نزدیک این واحد مسکونی به والدین 5 قلوها واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار از این خانواده به همراه مسئولان استانی با هدف حمایت و تحویل شیر خشک، اهدای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کارت هدیه و تحویل ماهانه ۴۸ قوطی شیر خشک از اقدامات حمایتی است و تحویل شیر خشک با توجه به شرایط این 5 قلوها تا بعد از یک سالگی ادامه دارد. 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: تا قبل از یک سالگی هر ماه تعدادی شیر خشک از مرکز بهداشت اراک به این خانواده تحویل داده شده است.

امینی گفت: نداشتن سرپناه مناسب بزرگ‌ترین دغدغه خانواده این 5 قلوها بود که به طور موقت با پرداخت ۶۰ میلیون ریال ودیعه مسکن در این راستا اقدام شد. این مشکل به زودی با تحویل واحد مسکونی حل می‌شود.

وی افزود: بابت خرید مسکن برای خانواده 5 قلوها ۳۶۰ میلیون ریال توسط بهزیستی، ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد علوی و ۱۰۰ میلیون ریال از سوی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان پرداخت شده است.

این مسئول اظهار کرد: هر ۲ ماه یک بار مبلغ ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از سوی بنیاد علوی تا 2 سالگی این 5 قلوها پرداخت می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید